Producent zapalniczek ZIPPO wykorzystuje OLIMPIADĘ dla swojej reklamy!

09/10/2013 Newsy

Producent legendarnych zapalniczek ZIPPO postanowił wykorzystać przypadek zgaśnięcia olimpijskiego ognia w Moskwie do reklamy swoich produktów.

Firma w kilka minut po incydencie opublikowała na swojej stronie w Facebooku fotografię na której widać jak jeden z ochroniarzy podpala olimpijska pochodnię od swojej benzynowej zapalniczki. Wiadomość zatytułowana „ZIPPO ratuje Olimiadę” zebrała już ponad 4,5000 polubień oraz tysiące komentarzy w sieciach socjalnych.

W komentarzach można przeczytać zarówno pochwały dla producenta zapalniczek, ale także słowa krytyki podkreślające, że zapalniczka ZIPPO też nie odpaliła za pierwszym razem i potrzeba było kilku prób na rozpalenie olimpijskiej pochodni. Przez kilka godzin zdjęcie z Kremla było wykorzystane jako główna fotografia na oficjalnej stronie ZIPPO na Facebooku.

 

Taka bezpłatna reklama z użyciem wizerunku Olimpiady Zimowej w Soczi nie przeszła oczywiście niezauważona przez Komitet Organizacyjny tych Igrzysk.

Wczoraj Komitet wystosował oświadczenie o bezprawnym użyciu w celu komercyjnym znaku „SOCZI 2014” , a przedstawiciele mówią o tym, że przypadek ten będzie przedmiotem dyskusji członków komisji.